Tεχνολογία που αναφέρεται προς το παρόν μόνον σε εντελώς ειδικούς οι οποίοι έχουν ασχοληθεί επί μακρόν με την φωτοηλεκτρική ισχύ. Από αυτήν την ιστοσελίδα δεν είναι δυνατόν να αναλύσουμε την θεωρία της λόγω χώρου και χρόνου, που άλλωστε αναφέρεται και σε βιβλιογραφίες. Οι περισσότερες τεχνολογίες γύρω από τους κινητήρες είναι των δεκαετιών του 80 και 90. Τσιπς, προγράμματα εγκέφαλοι και παράλληλοι.
Εκκεντροφόροι, εξατμίσεις πολλαπλές, ψεκασμοί κτλ. Αποτέλεσμα: κάποιοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες να δουλεύουν ψηλά, άλλοι χαμηλά, αυξημένος θόρυβος, κατανάλωση υψηλή, φθορά στον κινητήρα και το περιβάλλον και όλα αυτά για να πάρουμε μικρή ροπή και ιπποδύναμη εκεί που ίσως δεν μας κάνει, και με δυσανάλογο κόστος πολλές φορές για την τσέπη μας.
Το Photoelectric Pressure Power από την στιγμή που θα τοποθετηθεί και πάντα ανάλογα με τον κινητήρα αλλάζουν τα δεδομένα των επιδόσεων. Όσο και αν φαίνεται απίθανο, είναι πραγματικό. Ο κινητήρας αποκτά τέτοια ροπή και ιπποδύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών αλλά κυρίως στο σημείο που την χρειάζονται.
Με προσοχή δείτε το αποτέλεσμα των δυναμομετρήσεων που σας παραθέτουμε και σκεφτείτε με ποιον τρόπο θα μπορούσατε να αποκτείσετε τέτοια ροπή και ιπποδύναμη, που να φθάνει έως και το 45% δίχως καν να αγγίζετε τον κινητήρα. Να έχετε μείωση στην κατανάλωση που σε μεγάλους κινητήρες έχει φθάσει το 30%. Μείωση ρύπων έως 90% και συνήθως γύρω στο 70%. Πολύ πιο αθόρυβος, ελαστικός λόγω ροπής από τις 1800σαλ. Πολύ πιο γρήγορο σε 0-100 και τελική ταχύτητα και επιπλέον μακροζωΐα 5-6 χρόνια. Κόστος ικανοποιητικό, δεν χάνετε τα χρήματά σας διότι το αφαιρείτε για το επόμενο αυτοκίνητό σας, γεγονός το οποίο σας προσφέρει μόνον θετικά και κανένα αρνητικό αποτέλεσμα. Λειτουργεί με βενζίνη, υγραέριο και αξιοπιστία στο έπακρο.